اخبار و اطلاعیه ها

اطلاعیه مهم

در خصوص معرفی تنها شرکت کارگزاری رسمی خرید و فروش سهام و امتیازات اعضای تعاونی مسکن الماس دریاچه پایتخت

       پیرو اعلام رسمی در مجمع عمومی عادی مورخ 10 مردادماه 1402، به استحضار می رساند، به منظور جلوگیری از کاهش قیمت ذاتی امتیازات و سهام اعضای معزز تعاونی و به تبع افزایش قیمت ها در حد واقعی، تنها کارگزاری خرید و فروش سهام و امتیاز اعضای تعاونی مسکن الماس دریاچه پایتخت، شرکت کارا ابنیه ره آورد آتی ساز  با مدیریت عاملی جناب آقای محمدی می باشد. لذا اعضایی که بنابه دلایلی قصد واگذاری سهام / امتیاز خود تا زمان تعیین تکلیف پروژه مطابق نتیجه مجمع مذکور را دارند، صرفا از طریق این شرکت کارگزاری می بایست اقدام نمایند.

بدیهی است این اقدام توسط سایر فعالین این حوزه در منطقه 22 به هیچ عنوان مورد تایید این تعاونی نبوده و شرکت کارا ابنیه با بهره جویی از روش های حرفه ای و علمی بازاریابی و تبلیغات با هدف افزایش قیمت های موجود و به قیمت رساندن سهام اعضای تعاونی با هماهنگی کامل با مدیریت تعاونی الماس دریاچه پایتخت اقدام خواهد نمود.

راه های ارتباط با شرکت کارا ابنیه ره آورد آتی ساز:

آدرس: میدان موج، خیابان محیط بان، خیابان امیری صفت، مجتمع تجاری پارامیس، طبقه همکف، واحد B53

تلفن ثابت: 44778241 – 44778489 – 44779239

تلفن همراه: 09124914832

 

———————————————————————————————————————————–

به نام خداوند دادگر و عدالت گستر

اخطاریه شماره 1

عضو/ ذینفع محترم پروژه پلاک ثبتی 2/2058 (الماس پایتخت)، شرکت تعاونی مسکن الماس دریاچه پایتخت به شماره ثبت 572399

آقای/ خانم:  ……………………………… کد ملی: ……………………………

آدرس: ………………………………………………………………………………………………………………………….

با سلام و احترام

بدینوسیله پیرو اطلاعیه های مکرر شفاهی، پیامکی، پستی و اعلام در گروه های فضای مجازی و همچنین مصوبات مجامع عمومی عادی اخیر بطور فوق العاده مورخ 12/09/1400 و 15/11/1401 به شما اخطار می گردد، حداکثر تا 20 روز پس از ابلاغ  این اظهارنامه، نسبت به پرداخت دیون خود به منظور بهره مندی از حداکثر منافع سهام و امتیاز بصورت روزشمار و جلوگیری از ضرر و زیان وارده به تعاونی و سایر اعضای وظیفه شناس اقدام فرمایید. در غیر این صورت تعاونی نسبت به عضویت و سهام جنابعالی مطابق با قوانین و مقررات بخش تعاون و مفاد اساسنامه همچون مواد13، 14، 18، 58 و به ویژه ماده ۱۵ اقدام خواهد نمود.

لازم به ذکر است پیرو اطلاعیه های قبلی، روش های واریز مبالغ اعضا به حساب تعاونی به شرح زیر می باشد و برای کسب اطلاعات از آخرین وضعیت واریزی خود می توانید با شماره 09193084813 تماس حاصل فرمایید.

تبصره: در ضمن به اطلاع آن دسته از اعضای متعهد و خوش حسابی که تا کنون نسبت به تکمیل واریزی خود اقدام نموده اند، می رساند در صورتیکه تمایل و توانمندی پرداخت بیشتری به حساب تعاونی دارند، می توانند با هماهنگی و مراجعه به تعاونی برای پرداخت و در اختیارگرفتن آن بخش از امتیاز سهام اعضایی که نسبت به تعهدات خود مطابق با مفاد اساسنامه اقدام ننموده اند و علی رغم اطلاعیه های مختلف، بی تفاوت هستند و این اقدام آنان در عدم پرداخت به موقع و کافی باعث اضرار فراوان به منافع تمامی اعضا و پروژه شده است، در اولویت قرار گرفته و با نرخ روز اقدام نمایند.

شماره حساب جاری در بانک پارسیان شعبه میدان آرژانتین (کد 1033):   20100638196604

شماره شبا حساب: 130540103320100638196604IR

شماره کارت مجازی حساب: 8490-2642-0612-6221

                           هیات مدیره شرکت تعاونی‌ مسکن الماس دریاچه پایتخت

—————————————————————————————————————————————-

 

🛑🛑   اطلاعیه    🛑🛑

 

پیرو تبلیغات غیر واقعی و واهی اخیر تعدادی از موسسات و مشاورین املاک، که منجر به نگرانی اعضا و ذینفعان تعاونی گردیده است، به استحضار می رساند تمامی مراحل نقل و انتقال امتیاز سهام اعضایی که متقاضی واگذاری می باشند، صرفا در محل دفتر تعاونی نمایندگی پروژه و توسط کارکنان تعاونی الماس دریاچه پایتخت و پس از اعتبار و صحت سنجی لازم  انجام می پذیرد و قابل قبول و دارای اعتبار لازم می باشد.

بدیهی است، به غیر از تعاونی الماس دریاچه پایتخت هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی دیگری مالک پلاک ثبتی ۲۰۵۸/۲ نبوده و مجوز نقل و انتقال امتیاز سهام را نداشته و نخواهد داشت و نقل و انتقال هایی که بدون مجوز و اطلاع تعاونی مذکور باشد از درجه ی اعتبار ساقط بوده و به هیج عنوان دارای اعتبار نمی باشد.

خردادماه 1402

مدیریت شرکت تعاونی مسکن الماس دریاچه پایتخت

—————————————————————————————————————————————

*به نام خدا*

*اعضای محترم و شریف تعاونی الماس دریاچه پایتخت*

با سلام و احترام

از ابتدای سال جاری با توجه به آسیب ها و نقصانی که شبکه های اجتماعی فی النفسه در بیان دقیق مطالب دارند تصمیم بر آن داشتم که به هیچ عنوان در گروه هایی که در فضای مجازی تشکیل شده اند چیزی ننویسم و مواضع و نظراتم را رو در روی اعضای محترم در روزهای پنجشنبه اعلام دارم که خیلی از دوستان تشریف آوردند و رو در رو و با هم در خصوص مسائل و نشکلات و چالش های پیش رو اندیشیدیم و صحبت نمودیم.

این حق همه ی اعضا با هر نوع سلیقه و روش اندیشه است که در مورد مسائل تعاونی اظهار نظر نماید و حساسیت های خاص خود را داشته باشد و با ارتباطی که با هیات مدیره به عنوان امانت دار  همه ی اعضا دارند این اندیشه را تبادل نمایند و به هیچ عنوان نباید این تراوشات ذهنی و راهکارهای ارایه شده توسط اعضا را نادیده گرفت چه بسا بسیار کاربردی و راهگشا باشد. به هر حال همه چیز را همه کس دانند و اساس تشکیل تعاونی ها نیز استفاده از قدرت جمع است.

عزیزان مستحضرند پروژه ی ما در تعاونی شهرداری ۱۸ کلکسیونی از انواع سو مدیریت ها و تخلفات گوناگون بوده که به حمدالله در طی این دو سال گذشته در سایه ی اتحاد و همدلی با حمایت های خالصانه ی عده ی زیادی از اعضای دلسوز و وظیفه شناس به دستاوردهای خوبی نائل گشتیم و این موفقیت ها متعلق به کل پروژه و اعضای محترم تعاونی الماس است.

یادمان نرود هر چه چالش و مشکل بوده در طی این ساله ها بالغ بر ۱۶ سال از طرف تعاونی شهرداری ۱۸ به ما تحمیل شده و متاسفانه هم اکنون نیز عده ای در نهان و پیدا همچنان در حال کارشکنی و تخریب پروژه هستند.

جهت استحضار عزیزان گزارشی از روند مشکلاتی را که در طی این دو سال همچنان تعاونی ۱۸ در سر راه ما نهاده را خدمتتان عرض می نمایم شاید تلنگری باشد بر ذهن برخی که همچنان توقع دارند تعاونی شهرداری ۱۸ شفا دهد و مشکلاتی را که خود سالهاست علت والعلل ان بوده و سرمایه های زحمت کشیده ی ما را چپاول نموده، حل نماید.

در ابتدای ورود مدیران فعلی تعاونی ۱۸ که با لشگر کشی ایادی فراهانی و شکستن درب های تعاونی در تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۰ همزمان با خبردار شدن از نتایج گزارش حسابرسان رسمی دادگستری رخ داد و سپس؛

۱. اولین نامه ای که تهیه نمودند جلوگیری از روند پیشرفت پروژه ما در شهرداری منطقه ۲۲ بود و طی اقدامی وقیحانه اعلام نمودند که مشاور پروزه ۲۰۵۸.۲ کسی نیست جز پویا پیروزی!

فردی که تا توانسته با کمک فراهانی ملعون تعاونی و سرمایه های ما را چپاول نموده و در ادامه چپاول  خود با کمک پاشا نژاد و ملکی که سر سوزنی از مدیریت چیری نمی دانستند و  نوچه ی فراهانی بودند دوباره نسبت به تنظیم الحاقبه قرارداد با پویا پیروزی که اساسا در نظام مهندسی پروانه و اجازه فعالیت نداشت، اقدام نمودند.

۲. از این نوع  نامه ها در چندین نوبت به شهرداری ۲۲ ارسال شده و در آخرین اقدام خود مشاور ما آقای مهندس رسمی را از کار روی پرونده منع نموده بودند که زهی خیال باطل.

افرادی که بدون اطلاع از مسائل ریز و درشت پروژه و تعاونی بازیچه ی دست همان تعاونی ۱۸ شده و اعلام می نمایند از اسفند ۱۴۰۰ حتی یک اقدام و یا  برگ در پرونده درج نشده خوب است بدانند با تمام مشکلات و موانع ایجاد شده بر سر راه تعاونی الماس و تخریب آن هم در فروردین ۱۴۰۱ توانستیم با کمک مشاور حقوق مکتسبه با بالاترین درصد تراکم را اخذ نماییم و هم در آذر ماه ۱۴۰۱ فیش عوارض خود را دریافت نماییم. و این در حالی است که پروژه ی همجوار ما یعنی ۲۱۱۴ با تمام حمایت های خود و مشاوره همان پویا پیروزی (که البته به دنبال مشاور ما بودند که ایشان از قبول همکاری با آنان امتناع نمودند)  هنوز که هنوز است نتوانسته فیش خود را دریافت نماید. که البته ان فردی که این موضوع یک برگ از اسفند ۱۴۰۰ را در گروه ها زده بود نشان داد که خود وقبح است و بازیچه ی دست بدخواهان اعضا.

۲. در ادامه اقدامات تخریبی  تعاونی ۱۸ باید به عرض برسانم با تبانی انجام داده با افرادی که در سنوات گذشته در خصوص پروژه ۲۰۵۸ مطالباتی را مطرح می نمودند بدون بررسی های دقیق کارشناسی در خصوص نحوه کار انجام شده یا نشده توسط ان افراد در دادگاه ها به ضرر تعاونی الماس و پروژه ۲۰۵۸ اقدام می نمودتد به عنوان مثال در خصوص وکیلی که در سنوات گذشته با تعاونی قرارداد آلوده ای داشته به نام تیمور رحیمی هیچ دفاعی انجام ندادند و حتی در آخرین ساعات روز آخر مهلت اعتراض به رای به ما اعلام نمودند تا فرصت اعتراض از دست ما خارج شود و حکم به ضرر ما قطعی گردد.

 

و یا در مورد پرونده لطفی که تعاونی الماس بابت اجرت و اجاره ایام تصرف پروژه و انبار وسایل از ایشان شکایت نموده است مدیرعامل معزول تعاونی ۱۸ با کلکسیونی از تخلفات کیفری که در حال حاضر عزل شده و البته مشاور برخی از افراد در گروه ها شده و به لجن پراکنی شبانه روزی خود و فریب اعضای ما با اطلاعات مسموم، غلط و غرض ورزانه ی خود

 

همچنان ادامه می دهد، اعلام نمود ما در مورد لطفی هیج ادعایی نداریم و رضایت خود را در مورد ایشان اعلام نمود.

۳. در مورد حل مشکل شرکت دیدار ایرانیان در خصوص بدهی ما به این شرکت که طی دو سال گذشته جلسات متعددی برگزار شد و الحمدالله منجر به پرداخت اصل دین و توقف افزایش هزینه تاخیر تادیه گردید در همان ابتدای روی کار آمدن نامه ای به این شرکت زدند و آن شرکت را از مذاکره با ما منع نمودند و در ادامه وقتی دیدند موفق نیستند در جلسه ای مشترک با شرکت دیدار بنده از ایشان دعوت نمودم که تشریف بیاورند و مقرر شد صورتجلسه ای بین الماس و ۱۸ در خصوص برعهده گرفتن مسوولیت کلیه بدهکاری ها توسط ما نوشته و امضا شود که هیچگاه همکاری نکردند و علی رغم اینکه صورتجلسه بارها و بارها به ایشان ارایه گردید ولی امضا ننمودند. و اخیرا نیز در اردیبهشت ماه اظهارنامه ای به شرکت دیدار ایرانیان ارائه نمودند تا شرکت مذکور به هیج عنوان با ما همکاری ننمابد. که در این مورد نیز موفق نخواهند بود.

۴. تعاونی شهردای ۱۸ همواره ادعا می نماید که ما بدهی داریم و اخیرا در گروه های مختلف همان مدیر عامل معزول اعلام نموده پروژه ۲۰۵۸.۲ در حدود ۱۰۰ میلیارد بدهی دارد و  ۱۲۰ عضو نیز در تعاونی ۱۸ وجود دارند که باید به تعاونی الماس اضافه شوند!

۵. در جلسات مختلفی که در اداره کل تعاون داشتیم مقرر گردید جلساتی با حضور طلبکاران مدعی و با حضور دو تعاونی و اداره کل تعاون انجام گیرد که متاسفانه به انجای مختلف از برگزاری این جلسات طفره می روند.

۶. در سال گذشته با راهنمایی همان تعاونی ۱۸ فردی که ادعا دارد عملیات خاکبرداری پروژه ی ۲۰۵۸ را انجام داده  و طلب کار است (در صورتیکه حق الزحمه خود را در همان سال ها دریافت نموده است) نسبت به اخذ دستور توقف  هر گونه عملیات عمرانی و اداری در شهرداری منطقه ۲۲ اقدام نمود که به فضل خدا توانستیم این موضوع را مرتفع نموده و دستور نقشه را دریافت داریم.

۷. صورتجلسه ای در تاریخ ۲۸ خردادماه ۱۴۰۱ بین دو تعاونی نوشته شد که متاسفانه ایشان به هیج بک از بندهای آن پای بند نبودند.

۸. حتی در مورد پروژه ی نخل تعاونی ۱۸ در اقدامی سراسر مجرمانه نسبت به عقد قرارداد ی آلوده با شرکتی نسبت به  مشارکت اقدام نموده و قبل از هر اقدامی نسبت به پیش فروش پروژه اقدام نموده اند. دقبقا مشابه کاری که در تبلیغات اخیر علیه پروژه ما انجام شده! جالب است علاوه بر مخفی نگاه داشتن اصل قرارداد از اعضای خود، تحت فشار اداره کل تعاون نیز حاضر به افشای قراداد آلوده ی خود نبوده است!

و بی شمار تخلف دیگر در عدم همکاری با تعاونی الماس و شکایت های متعددی که از اینجانب و برخی از اعضای هیات مدیره نموده است و در آخرین اقدام در خصوص رای الزام به تنظیم سند از ما شکایت نموده اند.

حال شما اعضای فهیم قضاوت نمایید با این حجم از رفتارهای سو و تخریب های صورت گرفته علیه پروژه همچنان عده ای  امید به شفا نزد تعاونی شهرداری منطقه ۱۸ دارند؟! و توقع دارند که ایشان برایشان دل بسوزانند؟!

عجیب است که اینقدر حافظه ی ما ضعیف است فراموش کرده ایم که تعداد اعضای ما از ۲۰۰ نفر به ۱۰۶۰، زمین از مزروعی به باغ، پول و سرمایه اعضای پروژه ی ۲۰۵۸ به جای هزینه در پروژه صرف خرید زمین کوهک و پلاک ثبتی ۲۱۱۴ و دو قطعه زمین کف دریاچه و دو دفتر تعاونی ۱۸ و هزینه در پروژه نخل شده و انواع و اقسام قراردادهای آلوده و مخرب بدون طی تشریفات اداری با یوسفیان، پویا پیروزی، تیمور رحیمی و … منعقد شده و دوباره راه افتاده ایم و امضا جمع می کنیم برای حل مشکلاتی که خود تعاونی ۱۸ سر منشا آن است؟!

اطاله کلام نمودم و روی سخنم با برخی از اعضای منفعل و بی اطلاع و یا خدایی نکرده فریب خورده و غرض ورز است که بعد از مدت ها از خواب زمستانی بیدار شده و بر اثر تحریکات همان تعاونی ۱۸ در این قایله ی اخیر در تبلیغات فریبکارانه در  فروش سهام پروژه و … یکدفعه فعال شده و صبح تا شب افاضات می نمایند و فریاد وا مصیبتا سر می دهند و برخی دیگر بدون اطلاعات کافی و بررسی دقبق موضوع  اعلام می نمایند در راس این تعاونی عقلانیت و درایت وجود ندارد و برخی از این فضای آلوده فرصت را برای تخریب بیشتر هبات مدیره تعاونی الماس مناسب دیده اند،  باید عرض کنم

بزرگترین گناه ایجاد نا امیدی بین اعضاست تا به اهداف پنهانی و مسموم خود دست یابند.

در این مقطع حساس و زمان طلایی بدخواهان در حال درگیر نمودن ذهن اعضا با موضوعی عبث و بیهوده و غیر واقعی که خود طراحی نموده اند، هستند تا؛

۱. حقوق مکتسبه ما از ۷۵۰ به ۴۲۰ کاهش یافته و از بین برود و

۲. در خصوص انتقال سند به نام تعاونی الماس موفق نشویم

 

استدعا دارد و پیشنهاد می گردد برای یکبار هم که شده در این مقطع حساس با عقلانیت و اتحاد و همدلی به هم اعتماد نموده و تحت هدایت مدیریت تعاونی تا مجمع پیش رو از هر گونه اقدام خودسرانه و تخریبی منافع جمعی اعضا که باعث سو استفاده از سرمایه ی ارزشمندمان است دست برداریم و همسو و متحد در رسیدن به هدف غایی که تعیین تکلیف به بهترین حالت و دستیابی به بیشترین سود آوری از سرمایه گذاری خود است نائل شویم.

*نکته مهم*

اسناد و مدارک تمامی موارد بیان شده در تعاونی موجود می باشد.

در آخر از اینکه کلام طولانی شد پوزش می طلبم. شاید یکی از محاسن ننوشتن پیام توسط اینجانب جلوگیری از تطویل کلام و تضییع وقت عزیران باشد.

هزار نکته ی باریکتر ز مو این جاست

نه هر که سر بتراشد قلندری داند

و به قول مولانا؛

هر که او بیدارتر پر دردتر

هر که او آگاه تر رخ زردتر

 

با آرزوی بهترین ها برای همه ی اعضای شریف و نجیب تعاونی الماس دریاچه پایتخت

مرتضی ارجمند

مدیرعامل و رییس هیات مدیره

اول تیرماه 1402 خورشیدی

—————————————————————————————————————————————-

اعضای گرامی

با سلام  و احترام

در جلسه ۹ تیر ماه صحبت خواهیم کرد ولی فقط چند نکته کوتاه در مورد آخرین دروغ ها و تحریکات که می تواند باعث نگرانی بیشتر برخی از اعضا شود:

– اول اینکه با این موج منفی و نفرت پراکنی با تحریک و صحنه گردانی تعداد انگشت شمار از همراهان و در واقع غیرهمراهان خستگی ماه ها کار و تلاش بر تن مان ماند؛

– هیچ امتیازی از اعضا سلب نشده و نخواهد شد. عدم تکمیل صرفا باعث کاهش ارزش امتیاز می شود. سلب امتیاز تابع قانون است و این هیات مدیره نه می خواهد و نه می تواند خلاف قانون عمل کند.

خیانت در امانت خط قرمز هیات مدیره است؛

– صورت ریز واریزی های اعضا بر اساس حسابرسی های انجام شده بصورت روزشمار از سال گذشته آماده بوده و بهمراه وضعیت رتبه، به اعضای مراجعه کننده به دفتر تعاونی جهت اطلاع و تطبیق با مدارک خود ارائه شده است؛

– محاسبه واریزی ها طبق قانون روزشمار است و اینطور نیست که امتیاز فردی که مثلا ۱۰ میلیون تومان ۱۰ یا ۱۵ سال پیش و ۵۰ میلیون دیروز واریز کرده، با فردی که مثلا ۳۸ میلیون طی سال های گذشته و بقیه را دیروز واریز کرده، برابر شود. خیر امتیاز نفر دوم بمراتب بیشتر از نفر اول است و از رتبه بسیار بالاتر و در نتیجه در زمان فروش از ارزش بالاتر برخوردار است.

– ارزش و رتبه هر امتیاز مربوط به همان امتیاز است و بهیچوجه در ارزش سایر امتیازهای همان فرد تاثیر ندارد؛

برای جلوگیری از عقب ماندن امتیازها و ارزش پیدا کردن مضاعف امتیاز افرادی که واریزی بیشتر و یا تکمیل واریزی داشته اند، بهتر است هرچه سریعتر واریزی های خود را تکمیل کنیم؛

– و در آخر اینکه باعث خوشبختی است که قاطبه اعضای تعاونی فهیم، منصف و دانا می باشند و در همین پست های بالا بخوبی پرده از امیال و منویات پنهانی برهم زنندگان آرامش، اعتماد و امید خانواده بزرگ الماس کنار زدند و این بالاترین عامل دلگرمی و شوق خدمت در قلب تک تک اعضای هیات مدیره منتخب و مستقل الماس می باشد؛

– با آرزوی سلامتی و بیشترین سود و بهره برای سرمایه گذاری به غارت برده شده اعضای مظلوم در طول مدیریت های بی کفایت و خائن گذشته.

عضو و دبیر هیات مدیره الماس دریاچه پایتخت بیرامی

 —————————————————————————————————————–

اطلاعیه

اعضای محترم تعاونی مسکن الماس دریاچه پایتخت

با سلام و احترام

با عنایت به درخواست عده ی زیادی از اعضا برای سهولت در دریافت برگه ی ورود به جلسه مجمع پیش رو،  آدرس دفتر نمایندگی تعاونی در محل پروژه مطابق آگهی مجمع برای این منظور اختصاص یافت. لذا تا اطلاع ثانوی کلیه امور اداری تعاونی در محل زمین پروژه ۲۰۵۸.۲ انجام خواهد شد.

هیات مدیره الماس دریاچه پایتخت

 —————————————————————————————————————–

 

اعضای محترم تعاونی الماس دریاچه پایتخت

باسلام

احتراما؛همانگونه که مستحضرید در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر انعقاد قرارداد با یک شرکت سرمایه گذاری و بازوی اجرائی آن مبنی بر فروش امتیازهایی مازاد بر امتیازهای موجود مطرح شده که متاسفانه موجبات ناراحتی اعضا و مدیریت محترم  تعاونی را فراهم نموده است.حسب وظیفه اینجانب نامه ای در تاریخ ۲۷ خردادماه ۱۴۰۲ خطاب به مدیریت تعاونی و یادآوری این مطلب که هرگونه تصمیم در خصوص فروش و واگذاری امتیاز نیاز به مصوبه مجمع و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح میباشد را مکاتبه نمودم.

با عنایت به احساس وظیفه برخی از دلسوزان تعاونی ، تعدادی از اعضای محترم تعاونی به اتفاق اینجانب ، برای روشن شدن مطالب مطروحه ، جلسه ای در دفتر جدید تعاونی واقع در کوهک برگزار و با توجه به پرسش و پاسخ هایی که حدود ۴ ساعت طول کشید مشخص گردید برخی از افراد سودجو با مشاهده پیگیری و اقدامات مثبت مدیریت مبنی بر رفع مشکلات موجود ، اقدام به تبلیغات غیر قانونی نموده اند و قراردادی توسط هیات مدیره یا کارگزار آنان با کسی منعقد نشده است و اقدام شرکت سرمایه گذار مذکور خودسرانه و بدون هماهنگی بوده که طبق اظهارات مدیریت تذکرات لازم به آنان داده شده است.

با عنایت به توضیحات ارائه شده امید است در این برهه زمانی حساس که زمان همانند طلاست به شایعات توجه ننموده و طبق اظهارات هیات مدیره با خبرهای خوشی همراه است مراقب افراد سودجو و بدخواهان و الماس خودمان باشیم.

ضمنا خواسته اینجانب از هیات مدیره این است که عامل یا عاملینی که موجبات وارد آمدن حداقل ۴۰۰ میلیارد تومان ضرر و زیان فیش عوارض به اعضا را بر اساس گزارشات حسابرسی موجود شده اند و واریزی اعضا را صرف هزینه پروژه های دیگر کرده اند را از طریق مراجع قضایی خواهانم.

به امید روزهای بهتر

ارادتمند بازرس منتخب شما

معجزاتی